meno:

heslo:

    1 užívateľ on-line

Hľadaný text - Databáza aktivít


Databáza aktivít - knižnica inšpirácií

Upozornenie: na tomto mieste sa zobrazuje len výber z databázy. Kompletná databáza je dostupná pre prihlásených užívateľov.

Naše inšpirácie sú tu pre vás! Zadajte niekoľko pojmov, ktoré vás zaujímajú, do vyhľadávacieho poľa hore. Alebo si aktivity vyberte kliknutím na názov predmetu, tematický celok alebo druh príspevku. Neposlednou možnosťou je niekoľko najlepších aktivít nižšie na tejto stránke.
 

Najdiskutovanejšie

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov ^, Počet prístupov, Zobraz, Zobraz, Zobraz, Zobraziť ako tabuľku
M F I
Veľkohra Vedomostná hra pre tímy aj jednotlivcov vhodná na precvičovanie učiva aj konfrontáciu úrovne všeobecných vedomostí
ZdrojBitland Dátum pridania15.9.2005 Diskusných príspevkov5 Počet prístupov32198
I
Prednáška Ako naučiť deti robiť pohyblivé kreslené príbehy.
ZdrojBitland Dátum pridania30.9.2005 Diskusných príspevkov6 Počet prístupov115944
M
Náboj Príspevok obsahuje popis jednoduchej hry, ktorú je možné sa zahrať so žiakmi na hodinách matematiky.
ZdrojSezam a Sezamko Dátum pridania11.9.2005 Diskusných príspevkov55 Počet prístupov46840

viac aktivít

Najpozeranejšie

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov ^, Počet prístupov, Zobraz, Zobraziť ako tabuľku
M F I
Projektová aktivita Aranžmá, forma vzdelávacích aktivít vhodná pre vyučovanie v škole, pre viacdňové pobytové aktivity, tábory. Začnite svoj školský rok, letný tábor detektívnym príbehom, prípadne malou scénkou s detektívnou zápletkou a vaša detektívna škola môže začať.
ZdrojBitland Dátum pridania15.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov26427144
M
Prednáška, Seminár Rozprávanie o špeciálnom matematickom sade začína problémom viditeľnosti mrežových bodov v súradnicovej rovine a končí objavom Euklidovho algoritmu, nekonečnosti prvočísel, iracionálnych čísel a ďalšími prekvapeniami.
ZdrojSezam a Sezamko Dátum pridania7.10.2008 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov580916
M I
Prednáška Spestrite svoju hodinu vyučovania geometrie alebo algoritmického myslenia príbehom o troch škriatkoch, ich bažinách a nenápadne naučíte žiakov rozlišovať a uplatňovať posunutie, otáčanie a osovú súmernosť, logické uvažovanie a algoritmické myslenie.
ZdrojBitland Dátum pridania16.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov468684

viac aktivít

Najnovšie

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov ^, Počet prístupov, Zobraz, Zobraz, Zobraziť ako tabuľku
M
Prednáška, Seminár Rozprávanie o špeciálnom matematickom sade začína problémom viditeľnosti mrežových bodov v súradnicovej rovine a končí objavom Euklidovho algoritmu, nekonečnosti prvočísel, iracionálnych čísel a ďalšími prekvapeniami.
ZdrojSezam a Sezamko Dátum pridania7.10.2008 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov580916
M
Veľkohra Hádanie slov v osemsmerovke, neobvyklá hra vyžadujúca dobrú pamäť, predstavivosť a spoluprácu.
ZdrojRiešky Dátum pridania18.9.2006 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov173414
M
Matboj Hra pre dvoch hráčov na štvorčekovom papieri, kde striedavo umiestňujú písmená Z a tak sa snažia ohraničiť a pre seba získať územie.
ZdrojRiešky Dátum pridania18.9.2006 Diskusných príspevkov1 Počet prístupov57038

viac aktivít

Náhodné

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov ^, Počet prístupov, Zobraziť ako tabuľku
F
Experiment Často sa stáva, že musíme okamžite reagovať na nejakú nečakanú situáciu. Je však naša reakcia skutočne okamžitá? Ukazuje sa, že to tak nie je. Kým sa podnety dostanú do nášho mozgu, ten ich spracuje a vyšle zodpovedajúce impulzy (dupni na brzdu!), prejde istý čas. Tento navyše nie je úplne krátky, ide o niekoľko desatín sekundy (v závislosti od našich schopností). Viete aká je vaša reakčná doba?
ZdrojFKS Dátum pridania29.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov87286
M
Prednáška Väčšina z vás už asi v živote videla aspoň jedno mravenisko. No málokto asi tuší, že v mraveniskách sa nachádzajú aj mravčí MÁGOVIA. Tí majú, okrem iného, na starosti aj medzimraveniskovú komunikáciu. Slúžia im na to špeciálne čarovné prútiky, ktorými však len tak nemávajú (ako Harry Potter:)), ale prekladajú ich rôznymi spôsobmi cez seba. No a táto prednáška bude práve o tom... Ide o sériu úloh z rekreačnej matematiky, ktoré sa dajú riešiť aj pomocou teórie grafov.
ZdrojPikomat Dátum pridania15.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov271986
F
Projektová aktivita Model organizácie experimentálnej úlohy, ktorý úspešne používame na sústredeniach. Príloha obsahuje príklady úloh, ako aj pravidlá súťaže.
ZdrojFKS Dátum pridania15.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov39849

viac aktivít





PROJEKT JE SPOLUFINANCOVANÝ EURÓPSKOU ÚNIOU

O projekteAutoriKontakt