meno:

heslo:

    1 užívateľ on-line

Hľadaný text - Databáza aktivít


Databáza aktivít - knižnica inšpirácií

Upozornenie: na tomto mieste sa zobrazuje len výber z databázy. Kompletná databáza je dostupná pre prihlásených užívateľov.

Naše inšpirácie sú tu pre vás! Zadajte niekoľko pojmov, ktoré vás zaujímajú, do vyhľadávacieho poľa hore. Alebo si aktivity vyberte kliknutím na názov predmetu, tematický celok alebo druh príspevku. Neposlednou možnosťou je niekoľko najlepších aktivít nižšie na tejto stránke.
 

Najnovšie

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity ^, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov, Počet prístupov, Zobraz, Zobraz, Zobraziť ako tabuľku
M
Prednáška, Seminár Rozprávanie o špeciálnom matematickom sade začína problémom viditeľnosti mrežových bodov v súradnicovej rovine a končí objavom Euklidovho algoritmu, nekonečnosti prvočísel, iracionálnych čísel a ďalšími prekvapeniami.
ZdrojSezam a Sezamko Dátum pridania7.10.2008 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov602917
M
Matboj Hra pre dvoch hráčov na štvorčekovom papieri, kde striedavo umiestňujú písmená Z a tak sa snažia ohraničiť a pre seba získať územie.
ZdrojRiešky Dátum pridania18.9.2006 Diskusných príspevkov1 Počet prístupov60066
M
Veľkohra Hádanie slov v osemsmerovke, neobvyklá hra vyžadujúca dobrú pamäť, predstavivosť a spoluprácu.
ZdrojRiešky Dátum pridania18.9.2006 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov188518

viac aktivít

Náhodné

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity ^, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov, Počet prístupov, Zobraziť ako tabuľku
I
Prednáška Rozprávka o programovaní (pozn. recenzenta: veľmi pekná) a prvé kroky s Baltíkom
ZdrojBitland Dátum pridania30.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov273776
Veľkohra Každá družina hráčov sa stará o lumíka - nesamostatného tvora, ktorý však vie čítať zašifrované odkazy rozmiestnené po okolí. Každý hráč v družine má určenú funkciu a spoločne musia lumíka usmerňovať, aby im prečítal všetky odkazy, z ktorých sa dozvedia cieľ hry - čo treba dosiahnuť.
ZdrojMalynár a Matik Dátum pridania14.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov55219
M F I
Veľkohra, Projektová aktivita Hlavným cieľom hry je s deťmi simulovať prípravu a priebeh vedeckej konferencie. Skupiny detí predstavujú vedecké tímy, ktoré spracujú zadaný problém, pripravia si referát a následne ho prezentujú. Aktivita sa dá podľa potrieb organizovať viacerými spôsobmi.
ZdrojSezam a Sezamko Dátum pridania8.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov317557

viac aktivít

Najdiskutovanejšie

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity ^, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov, Počet prístupov, Zobraz, Zobraz, Zobraz, Zobraziť ako tabuľku
I
Prednáška Ako naučiť deti robiť pohyblivé kreslené príbehy.
ZdrojBitland Dátum pridania30.9.2005 Diskusných príspevkov6 Počet prístupov124716
M
Náboj Príspevok obsahuje popis jednoduchej hry, ktorú je možné sa zahrať so žiakmi na hodinách matematiky.
ZdrojSezam a Sezamko Dátum pridania11.9.2005 Diskusných príspevkov55 Počet prístupov47810
M F I
Veľkohra Vedomostná hra pre tímy aj jednotlivcov vhodná na precvičovanie učiva aj konfrontáciu úrovne všeobecných vedomostí
ZdrojBitland Dátum pridania15.9.2005 Diskusných príspevkov5 Počet prístupov32863

viac aktivít

Najpozeranejšie

Zoradiť podľa: Názov, Typ aktivity ^, Anotácia, Predmet, Zdroj, Dátum pridania, Diskusných príspevkov, Počet prístupov, Zobraz, Zobraziť ako tabuľku
M I
Prednáška Spestrite svoju hodinu vyučovania geometrie alebo algoritmického myslenia príbehom o troch škriatkoch, ich bažinách a nenápadne naučíte žiakov rozlišovať a uplatňovať posunutie, otáčanie a osovú súmernosť, logické uvažovanie a algoritmické myslenie.
ZdrojBitland Dátum pridania16.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov510338
M
Prednáška, Seminár Rozprávanie o špeciálnom matematickom sade začína problémom viditeľnosti mrežových bodov v súradnicovej rovine a končí objavom Euklidovho algoritmu, nekonečnosti prvočísel, iracionálnych čísel a ďalšími prekvapeniami.
ZdrojSezam a Sezamko Dátum pridania7.10.2008 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov602917
M F I
Projektová aktivita Aranžmá, forma vzdelávacích aktivít vhodná pre vyučovanie v škole, pre viacdňové pobytové aktivity, tábory. Začnite svoj školský rok, letný tábor detektívnym príbehom, prípadne malou scénkou s detektívnou zápletkou a vaša detektívna škola môže začať.
ZdrojBitland Dátum pridania15.9.2005 Diskusných príspevkov0 Počet prístupov26621572

viac aktivít





PROJEKT JE SPOLUFINANCOVANÝ EURÓPSKOU ÚNIOU

O projekteAutoriKontakt